JAUNAIS JEEP® COMPASS 4XE

JAUNAIS JEEP® COMPASS 4XE

e-Hybrid evolūcija

Jeep® Compass, pateicoties jaunajai e-Hybrid tehnoloģijai, pilnveido hibrīdtehnoloģiju nodrošinātās mobilitātes pieredzi. Efektīvā 1,5 litru benzīna turbodzinēja (130 ZS un 240 Nm) darbību atbalsta P2 elektriskais dzinējs, kas uzlabo sniegumu, paaugstinot jaudu par maksimāli 15 kW (20 HP) un 55 Nm*, un ievērojami palielina efektivitāti un autovadīšanas komfortu.

Jauns 48 V elektriskais dzinējs

Maksimālā jauda – 15 kW, maksimālais griezes moments – 55 Nm.

Jaunais 1,5 litru T4 DCT7 e-Hybrid dzinējs

Maksimālais ātrums – 193 km/h, maksimālā jauda – 130 ZS, maksimālais griezes moments – 240 Nm, 0-100 km/h paātrinājums 10 sek. laikā.
Līdz pat 15% zemāks degvielas patēriņš un CO2 emisiju līmenis, salīdzinot ar iepriekšējo 1,3 litru benzīna turbodzinēja versiju (kombinētajam ciklam saskaņā ar Pasaulē saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testēšanas procedūru (WLTP)).

e-Hybrid nodrošinātā mobilitāte

Pateicoties e-Hybrid spēka piedziņas sistēmai, Jeep® nodrošina vēl nepieredzētu autovadīšanas pieredzi. Pretstatā tradicionālajai asistējošajai hibrīdsistēmai, Jeep® e-Hybrid tehnoloģija garantē pilnībā hibrīdo autovadīšanas pieredzi, ko sniedz jaunais elektriskais dzinējs*, nodrošinot kustību lēnā ātrumā, uzlādi ātruma samazināšanas laikā un manevrēšanu pilnībā elektriskajā režīmā.

Funkcija e-Coasting

Jaunais Jeep® Compass e-Hybrid ir aprīkots ar e-Coasting sistēmu, kas izstrādāta akumulatora atkārtotai uzlādei katra brauciena laikā. Aktivizējot šo funkciju, tā izmanto ātruma samazināšanas laikā dzinēja darbības ģenerēto negatīvo griezes momentu, lai paātrinātu akumulatora uzlādes procesu.

Rekuperatīvā bremzēšana

Jeep® Compass e-Hybrid akumulators tiek uzlādēts arī ar rekuperatīvās bremzēšanas starpniecību. Šī tehnoloģija ir izstrādāta bremzēšanas procesa ģenerētās kinētiskās enerģijas izgūšanai.

Funkcija e-Boosting

Viena no svarīgākajām jaunās Jeep® e-Hybrid tehnoloģijas funkcijām ir e-Boosting. Elektriskais dzinējs ļauj panākt papildu jaudas un griezes momenta palielinājumu – attiecīgi līdz pat 15 kW (20 ZS) un 55 Nm (atbilst 135 Nm jaudai pārnesumkārbas pievades punktā)*. Vienlaikus elektriskā dzinēja jauda ļauj optimizēt iekšdedzes dzinēja darba punktu, maksimāli palielinot iekšdedzes dzinēja efektivitāti.

Jaunā 7 pārnesumu automātiskā pārnesumkārba

Jaunā Jeep® Compass e-Hybrid komplektācijā savu debiju piedzīvo pilnīgi jaunā 7 pārnesumu divsajūgu automātiskā pārnesumkārba. Pateicoties samazinātajiem pārnesumskaitļiem (salīdzinājumā ar tradicionālo 6 pārnesumu DCT pārnesumkārbu), automobilis iegūst ātrāku gaitu, kā arī vienlaikus, pārvietojoties pa lielceļiem konstantā ātrumā, tiek samazināts emisiju un degvielas patēriņa līmenis.

*Funkcionalitāte ir atkarīga no akumulatora uzlādes līmeņa.