Piekrītu

Jaunumi

Atjaunots “Jeep Cherokee”: vēl vairāk komforta un jaunas tehnoloģijas bezceļos

24 September 2018

2018 gada rudenī klientus sagaida atjaunotais “Jeep Cherokee” modelis. Tā nedaudz izmainītā ārpuse slēpj daudz atjauninājumus – tie ir jauni efektīvi dzinēji, modernas elektroniskās sistēmas, bet jaunākās caurgājības tehnoloģijas garantē, lai ar “Cherokee” būtu iespējams droši doties ceļojumā, kura maršruts navigācijā nav atzīmēts ar asfaltu.

“Jeep Cherokee“ sevī ietilpina bagātīgu vēsturi, progresīvas tehnoloģijas, augstu komplektācijas kvalitāti un, protams, lielisku dizainu. Tas ir vidēja izmēra visurgājējs, kas daudziem cilvēkiem visā pasaulē jau ir kļuvis par neatdalāmu pārvietošanās daļu pilsētā. Turklāt, ar to iespējams droši ceļot pa bezceļu apvidu un ikvienu braukšanu pārvērst par neaizmirstamu piedzīvojumu.

Efektīvi dzinēji

Jaunais “Jeep Cherokee” pagaidām tiks piedāvāts ar 2,2 l darba tilpuma “MultiJet II” dīzeļa dzinēju. Ar mehānisko pārnesumkārbu tas sasniedz 150 ZS un 350 N, bet ar 9 grādu automātisko – 195 ZS un 450 Nm. Abas modifikācijas iespējamas gan ar diviem, gan ar četriem dzinējratiem.

“Multijet II” ir modernākais koncerna dīzeļdzinējs – tas garantē ne vien augstu produktivitāti, bet arī mazu NOx un citu izplūdes gāžu emisiju. Dzinēja degvielas izsmidzinātāji darbojas ar 2000 bar spiedienu, bet virzuļi, klaņi un kloķveidīgais vārpsts ir saprojektēti tā, lai svērtu pēc iespējas mazāk un dzinēja darbību padarītu maksimāli efektīvu. Daudz svara ietaupīts turbokompresoru samontējot izplūdes kolektorā, bet izplūdes gāzes emisijas līdz minimumam samazina samontētie SCR un DPF filtri. 2,2 l dzinējs tāpat atbilst jaunākajam ekoloģijas “Euro 6D-Temp” standartam.

2019 gada pirmajā ceturksnī dzinēju gammai pievienosies 2,0 l darba tilpuma benzīna dzinējs ar turbokompresoru, kurš sasniedz aptuveni 270 ZS un 400 Nm. Tas tiks komplektēts tikai ar 9 grādu automātisko pārnesumkārbu un četru dzinējratu transmisiju

Pirmo reizi “Cherokee” modelī pārnesuma kloķi tiek montēti aiz stūres. Visās četru dzinējratu versijās ar automātiskajām pārnesumkārbām kloķi tiek montēti jau standarta iekārtā.

Leģendārā 4×4 sistēma papildināta ar jaunām tehnoloģijām

Jaunais “Jeep Cherokee” piedāvā inovatīvas 4×4 sistēmas, kas garantē maksimālu caurgājību jebkādos apstākļos. “Jeep Active Drive I” garantē drošību un ekonomiskumu: parasti “Cherokee” tiek dzīts ar priekšējiem riteņiem, taču, kaut vienam no tiem paslīd, acumirklī tiek ieslēgti galējie dzinējrati un sistēma pēc iespējas ātrāk novienādo visu riteņu griešanās ātrumus.

“Jeep Active Drive II” papildina “Active Drive I” ar dažām ļoti būtiskām funkcijām. Tā ir 4WD lēnāka pārnesuma sistēma, kas ļauj pieveikt pat vislielākos bezceļu apstākļus, un nokaļņu nobraukšanas sistēma, kas ļauj veikt drošu braucienu no kalna, autovadītājam kontrolējot tikai stūri.

“Jeep Active Drive Lock” ir pievienots “Active Drive II” – sistēma ļauj bloķēt galējo diferenciāli un tā pieveikt sevišķi sarežģītus posmus. Vienlaikus ieviesta “Selec-Speed Control” funkcija, paredzēta ideālai lēnai kustībai pār akmeņiem vai citiem sarežģītiem objektiem. Tā ļauj noteikt ātrumu no 1 līdz 9 km/h un palaist akseleratoru – automašīna pati lēni kustēsies noteiktā ātrumā, cilvēkam kontrolējot tikai stūri. ” Jeep Active Drive Lock” ir tikai “Trailhawk” specifikācijas modeļos, ar kuriem Eiropā iepazīstinās 2019. gada pirmajā ceturksnī.

“Selec-Terrain” sistēma tiek montēta visos “Cherokee”, kuriem ir 4 dzinējrati – tā ļauj izvēlēties vienu no četriem braukšanas režīmiem un optimizē automašīnas tehniskos raksturojumus, esot sniega, smilts/dubļu virsmai vai sporta braukšanas laikā. Izvēloties “Auto” režīmu, sistēma, pēc autovadītāja rīcības un ceļa seguma, pati nosaka braukšanu. “Trailhawk” modifikācijā ir papildus “Rock” braukšanas režīms, kas paredzēts vissarežģītākajiem pārbaudījumiem bezceļos.

Pirmo reizi – progresīva ceturtās paaudzes “Uconnect™” sistēma

Tāpat jaunajā “Jeep Cherokee” tiek montēta jaunākā komunikācijas, izklaižu un navigācijas sistēma “Uconnect™”. Atkarībā no izvēlētās komplektācijas, tā var būt pārvaldāma ar 5, 7 vai 8,4 collu skārienjutīgā ekrānā. Ceturtās paaudzes sistēma darbojas ātrāk, nekā iepriekšējā, tās pārvaldīšana ir precīzāka un ekrāna izšķirtspēja – augstāka.

Ar “Uconnect™” iespējams pārvaldīt ne vien skaņas sistēmu, bet arī klimata kontroles iestatījumus, bet viedtālruni iespējams pieslēgt ar “Apple CarPlay” un “Android Auto™” programmām. Galvenās automašīnas sistēms funkcijas iespējams pārvaldīt ar balsi – tā tiek garantēts, ka autovadītājam nenāksies novērst skatu no ceļa un viņš brauks drošāk.

Jaunais “Cherokee” tiks piedāvāts ar četriem iekārtas līmeņiem: “Sport”, “Longitude”, “Limited” un “Overland”. Jau standarta “Sport” ir astoņi drošības gaisa spilveni, aizmugurējā skata kamera “ParkView”, autonomā bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju, aklās zonas vērošanas sistēma un citas drošības sistēmas, tāpat – LED lukturi, 17 collu diametra diski un 5 collu diametra jutienskārīgs ekrāns.

“Longitude”, papildus pie “Sport”, ir bezatslēgu atslēgšanas un iedarbināšanas sistēma, aizmugurējie novietošanas sensori, divu zonu automātiskā klimata kontrole. “Limited” papildus tiek komplektēta automātiskās novietošanas “ParkSense Parallel” sistēma un aktīvā kruīza kontrole. “Adaptive Cruise Control-Plus with Stop & Go”, “Nappa” ādas salons, ar elektrību pārvaldāmas un sildāmas sēdvietas, 18 collu diametra diski, 8,4 collu diametra ekrāns un ar elektrību paceļams bagāžnieka vāks.

“Overland” ikdienā ienes vairāk greznības: “Cherokee” šajā komplektācijā iemontēti 19 collu diametra diski, divkārša “CommandView” jumta lūka, mīksts “Nappa” ādas salons, visas sēdvietas ir apsildāmas, bet priekšējās – vēl arī ventilējamas, ar “Zebrano” koka akcentiem klāta apsildāma stūre.

Jaunumi no Jeep