Piekrītu

Wrangler

Wrangler

NEIZMĒROJAMAS IESPĒJAS

Nav nekā tāda, kam jaunais Jeep® Wrangler nebūtu gatavs, sākot no bezceļiem līdz pat piedzīvojumam pilsētvidē. Ar jaunajiem, spēcīgajiem dzinējiem un uzlaboto attālumu no automobiļa apakšas līdz zemei tas nesalīdzināmi labāk nodrošinās stabilitāti uz ceļa, ļaujot darīt daudz ko.

2,2 l dīzelis ar Engine...

200 zirgspēki ar 450 Nm griezes momentu pie 2000 r/min
2,2 dīzeļdzinējam raksturīga otrās paaudzes MultiJet tehnoloģija, četri vārsti uz cilindru, 2 000 bāru Common Rail inžekcija, Engine Start Stop (ESS) un astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas nodrošina vislabāko sniegumu gan ceļa, gan bezceļu apstākļos, kā arī efektīvs degvielas patēriņš.

Pilnībā jaunais 2,0 l GME...

270 zirgspēki ar 347 Nm griezes momentu pie 4100 r/min
Jeep® Wrangler ir pieejams pilnībā jaunais 2,0 l turbokompresīvais četru cilindru dzinējs, un tas ir arī aprīkots ar Engine Start Stop un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Sistēma sevī apvienot snieguma uzlabošanas un degvielas taupīšanas tehnoloģijas, lai optimizētu spēka piedziņas bloka efektivitāti.

ROCK TRAC® MŪSU SPĒCĪGĀKĀ SAĶERE

Jebkurš bezceļu entuziasts zina leģendāro Rock-Trac® 4×4 sistēmu. Rubicon standarts, kas sniedz jums leilāku kontroli un lielāku griezes momentu, piedāvājot vēl labāku sniegumu bezceļu apstākļos. Velaties vēl pārsteidzošākas iespējas? Izturīgā NV241-Off-Road sadales kārba ar 4:1 zemu pārnesumskaitli, Tru-Lok® elektroniskās bloķēšanas priekšējais un aizmugurējais diferenciālis un elektroniski atvienojamā stabilizatora stieņu atsaite vienmēr ir gatavi testēšanai.

COMMAND-TRAC® PAPILDU JAUDA

Ja nepieciešama četru riteņu piedziņa, Command-Trac® 4×4 sistēma ar NV241 GII sadales kārbu, kas ir standarts Sport un Sahara modeļiem, automātiski pārslēdz uz pilnpiedziņu, lai jums palīdzētu bez problēmām tikt galā jebkuros apstākļos. Command-Trac ir pierādīta automātiskās pilnpiedziņas (shift-on-the-fly) sistēma ar 2,72:1 pārnešanas attiecību braukšanai pa klintīm un neitrālo “flat towing” vilkšanai, kas mērķtiecīgi iestrādāta, lai ļautu baudīt piedzīvojumus un brīvību jebkuros apstākļos.

Nākamās paaudzes Dana 44 asis

Izceļoties starp konkurentiem, Jeep® Wrangler Rubicon ir aprīkots ar priekšējām un aizmugurējām Dana® 44 asīm. Asis ir pastiprinātas ar biezākām caurulēm un kalumiem, kas nodrošina izcilu stiprību, stingrību un izturību.

Rock-trac® ar Tru-lok®

Wrangler Rubicon ir aprīkots ar Tru-Lock® elektroniskās bloķēšanas diferenciāļiem. Instrumentu paneļa sviras slēdzis aktivizē jebkuru no abām aizmugurējām asīm maksimālai vilces jaudai.

Aktīva atvienojamā stabilizatora stieņu atsaite

Šī Rubicon sistēma ļauj automātiski atvienot stabilizatora stieni, braucot ar ātrumu līdz 29km/h 4LO režīmā. Tad priekšējie riteņi var samazināties un vēl tikt saspiesti par 25%, lai tiktu galā vissarežģītākajos apvidos.

LEŅĶI, KAS PAMATO SAVU PIEDERĪBU...

Nekas nenostāsies starp Wrangler un piedzīvojumu, pateicoties tā 252 milimetru augstajam attālumam no automobiļa apakšas līdz zemei un piebraukšanas (36° grādi), pārlauzuma (20,8° grādi) un nobraukšanas (31,4° grādi) leņķiem.