Cherokee

Cherokee

EFEKTIVITĀTE VISOS LAIKA APSTĀKĻOS

2.0 LITRU MULTIJET II TURBO...

Jaunais, efektīvais 2 litru turbo dīzeļa dzinējs jaunajā Jeep Cherokee, ietver otrās paaudzes Multijet tehnoloģiju, kas ir četrtaktu motors ar divām augšējām sadales vārpstām (DOHC) un siksnas piedziņu. Aprīkots ar 1600-bar “Common Rail” degvielas iesmidzināšanas sistēmu, solenoīdajiem degvielas iesmidzinātājiem un mainīgās ģeometrijas turbokompresoru (VGT), jaunais 2,0 litru turbodīzelis rada maksimālo jaudu 140 ZS pie 3750 apgr./min, un griezes momentu 350 Nm pie 1500 apgr./min.

2.2L MULTIJET II TURBO DĪZEĻDZINĒJS

Jaunais 2.2L dzinējs piedāvā izcilu degvielas patēriņu un sniegumu.
Tas sasniedz 200 zirgspēkus pie 3500apgr./min un nodrošina 440Nm griezes momentu pie 2500apgr./min, padarot to par vienu no labākajām četru cilindru turbo dīzeļdzinēju tirgū. 200hp versija ir pieejams ar Jeep® Active Drive I un Jeep® Active Drive II.
Ierobežota power 185HP versija, komplektā ar 4×4 Jeep® Active Drive I, arī ir pieejama. Gan 185 zs, gan 200 zs versijas nāk komplektētas ar 9-ātrumu automātisko pārnesumkārbu un Start & Stop sistēmu. Patēriņš un izmeši, 2.2L Turbo dīzeļdzinējam apstiprinātajā kombinētajā ciklā ir 5.7l / 100km un 150g / km apmērā.

3.2L PENTASTAR® V6 BENZĪNA DZINĒJS

Jaunais 3,2 litru Pentastar V-6 dzinējs ir pirmais atvasinājums no plaši pazīstamā 3,6 litru Pentastar V-6 dzinēja, ar tām pašām labajām īpašībām un jauninājumiem, kas nopelnīja lielākā tilpuma priekšteča atzinību nozares mērogā par tā efektivitāti, jaudu un pilnveidotību.
Dzinējs veicina izsmalcinātu braukšanas pieredzi ar samazinātām troksni, vibrācijām un skarbumu (NVH) kā arī ar izcilo līdzsvaru starp augstāko īpatnējo jaudas atdevi (85) zirgspēki uz litru) tajā pat laikā sasniedzot degvielas ekonomijas uzlabojumus par 30% salīdzinot ar V-6 dzinēju.

JEEP® ACTIVE 4X4 DRIVE I...

Jeep Active Drive I ietver sevī vienoto jaudas pārvades bloku (PTU), kas ir pilnībā automātisks un sniedz nepārtrauktu darbību iekšā un ārā no četrratu piedziņas jebkurā ātrumā. Sistēmai nav nepieciešama nekāda vadītāja iejaukšanās vai pretreaģēšana un tā ir ideāla tiem, kas vēlas sev džipu ar viegli lietojamu 4×4 sistēmu, kas būtu piemērotu visiem laika apstākļiem. Jeep Active Drive I piedāvā līdzsvarotu griezes momenta sadalījumu ar bremžu vilkmes kontroli. Četrratu piedziņas izpilde rodas no pilnībā mainīga hidrosajūga, kas atrodas dzinuļa aizmugurē.

JEEP® ACTIVE 4X4 DRIVE I SISTĒMA

Sajūgs rada pietiekamu lielu griezes momentu apjomu jebkuriem braukšanas apstākļiem, ieskaitot slidenus laikapstākļus, agresīvu braukšanas uzsākšanu un dinamisku braukšanu. Progresīvi algoritmi ļauj sistēmai sekmēt braukšanas dinamiku, mijiedarbojoties ar elektriskās stabilitātes kontroles sistēmu (ECS), sasniedzot ceļa virsmas saķeres limitu. Aizmugurējās ass atvienošanās funkcija iesaistās 4×4 sistēmā tikai kad ir nepieciešamība pēc uzlabotas degvielas efektivitātes. 

JEEP® ACTIVE DRIVE LOCK 4X4 SISTĒMA

Jeep® Cherokee Trailhawk® un tā standarta Trail Rated® aktīvās braukšanas slēga 4×4 sistēma sniedz izcilu 4×4 jaudu. Džipa aktīvās braukšanas slēgs II ietver divu ātrumu jaudas pārvaldes bloku (PTU) ar dažādu griezes momentu pārvaldi un zemu apjomu, kā arī sniedz aizmugurējās fiksācijas diferenciālim lielāku jaudu pie zema ātruma, braucot pa ekstrēmiem bezceļa apstākļiem.
4-Low režīmā, sistēma bloķē priekšējo un aizmugurējo disku vārpstus, lai nodrošinātu jaudu zemā ātrumā un lielāku vilktspēju.
Zemais diapazons sniedz 2.92:1 pārslēgumu samazināšanu, kas palielina kalnupejas spējas un piedāvā izcilus reljefa rādītājus bezceļa apstākļos.
Aizmugurējās fiksācijas diferenciālis var tikt izvēlēts jebkurā zemā diapazona apvidus režīmā, bet tas automātiski tiks fiksēts noteiktos režīmos, kā piemēram ”Rock” ( akmeņu), lai sasniegtu maksimālo vilktspēku, kuru atbalstītu riepu segums. Jeep Active Drive lock tehnoloģija ir standarta sistēma visos Trailhawk modeļos.

TRAIL RATED® TRAILHAWK®

Cherokee Trailhawk ir stabils un spēcīgs dizains. Dubļu plātnes, vienas collas piekares pacēlums, vissezonas riepas, alumīnija riteņi, kā arī priekšējie/aizmugurējie sakabes āķi noderīgi jebkādā situācijā. Visas šīs priekšrocības pieder pie Trail Rated®  tehnoloģijas – vienmēr gatavas jebkuriem laika apstākļiem vai apvidum.

AIZMUGURĒJAIS SLĒGS

Piespiežot vienu pogu Trailhawk® tehnoloģija var elektroniski nofiksēt abus aizmugurējos riteņus vienlaicīgi, radot izcilu vilkmi zemos ātrumos. Aizmugurējā fiksatora diferenciālis ir izvēlams jebkura diapazona apvidus režīmā, bet automātiski tiks noslēgts, pie atsevišķiem režīmiem kā piemēram ”Rock” lai izmantotu maksimālo vilcējspēku, kuru atbalstītu riepu segums.

DUBĻU AIZSARGI

Tailhawk modelim ir dubļu aizsargi, kas palīdz aizsargāt tā vitāli svarīgos zemvirsbūves komponentus, braucot pa bezceļa virsmu.

SELEC-SPEED® KONTROLE

Selec-Speed® kontrole palīdz vadītājiem ar kāpjošiem un krītošiem slīpuma līmeņiem. Tā iekļauj kā kontroli, braucot kalnā augšup kā arī kontroli braukšanas uzsākšanai lejup no kalna. (Hill Descent Control and Hill Start Assist) Selec-Speed® kontrole ir pieejama tikai Cherokee Trailhawk.

AIZMUGURĒJĀS ASS ATVIENOŠANA

Jaunais Jeep Cherokee ir arī pirmais vidēja izmēra džips ar aizmugures ass atvienošanas funkciju, kas rezultējas samazinātā enerģijas zudumā, kad 4×4 jauda nav nepieciešama un ir jāuzlabo degvielas efektivitāte. Aizmugurējā ass nepārtrauktā darbībā pārslēdzas starp divu un četru ratu piedziņu priekš pilna laika griezes menedžmenta un tai nav nepieciešama vadītāja darbība.

NODROŠINĀTS PRET SALU

Silti sēdekļi aukstā ziemas dienā ir patīkama ērtība. Kad jūs pievienosiet Cold Weather Group savam Jeep Cherokee, jūs iegūsiet apsildāmus sēdekļus, apsildītu stūri kā arī vējstiklu atledotāju, attālināto transportlīdzekļa aizdedzi, kā arī visu laikapstākļu grīdas paklājus. Trailhawk modelim mēs pieliksim klāt bezceļu aksesuāru komplektu.